Reclamații și plângeri

Pentru a revendica produsul cumpărat, vă încurajăm să completați acest formular. Vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil și vă vom soluționa reclamația în mod individual!

Captcha

i

Adresa pentru primirea reclamațiilor:

Packeta Romania s.r.l.
95137814 - Acest cod trebuie să fie scris întotdeauna pe pachetul
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

 

Condiții de reclamație

1. Dispoziții generale

Procedura de reclamație face parte integrantă din Termenii și Condițiile Generale ale Vânzătorului Allocacoc s.r.o., C.I. nr. 03800156, C.I.F. nr. CZ03800156, cu sediul social în Kallabova 31, 616 00 Brno, înregistrată în Registrul Comercial al Tribunalului Regional Brno, Secțiunea C, Intrarea 86839, și descrie procedura de depunere a unei reclamații cu privire la bunurile achiziționate de la Vânzător.

Cumpărătorul este obligat să ia cunoștință de Procedura de reclamații și de Termenii și condițiile generale înainte de a comanda bunurile.

Prin încheierea contractului de vânzare-cumpărare și acceptarea bunurilor de la vânzător, cumpărătorul acceptă prezenta procedură de reclamații.

Definițiile termenilor conținute în această Procedură de reclamații prevalează asupra definițiilor din CGV. În cazul în care un termen nu este definit în prezenta Procedură de reclamații, acesta va fi interpretat așa cum este definit în CCG. În cazul în care nu este definit în CCG, acesta trebuie înțeles în sensul în care este utilizat în lege.

Allocacoc s.r.o. emite un document de achiziție (factură sau bon de casă - denumit în continuare certificat de garanție) pentru fiecare articol achiziționat, cu toate informațiile prevăzute de lege pentru aplicarea garanției (de exemplu, denumirea articolului, perioada de garanție, prețul, cantitatea, numărul de serie).

La cererea Cumpărătorului, Allocacoc s.r.o. va furniza garanția în scris (card de garanție). Certificatul de garanție trebuie să conțină denumirea societății Allocacoc s.r.o., numărul de identificare și sediul social al acesteia. Cu toate acestea, de regulă, dacă natura articolului permite acest lucru, vânzătorul va furniza cumpărătorului o dovadă de cumpărare care să conțină informațiile menționate mai sus în locul certificatului de garanție.

Dacă este necesar, în legătură cu garanția oferită, Allocacoc s.r.o. va explica în certificatul de garanție, într-un mod inteligibil, conținutul garanției oferite, domeniul de aplicare, condițiile, durata și modul în care pot fi formulate pretențiile care decurg din aceasta. În certificatul de garanție
Allocacoc s.r.o. trebuie să precizeze, de asemenea, că oferirea garanției nu afectează drepturile cumpărătorului legate de achiziționarea articolului.

Extinderea garanției - această garanție trebuie să fie întotdeauna conformă cu condițiile de garanție oferite de producător și cu orice publicitate aferentă, caz în care certificatul de garanție trebuie să conțină întotdeauna elementele menționate mai sus și să fie emis în conformitate cu condițiile menționate mai sus.

2. Durata garanției

Perioada de garanție începe, în principiu, la data primirii bunurilor de către cumpărător, adică la data indicată pe certificatul de garanție.

În cazul vânzării de bunuri de consum, perioada de garanție legală este de 24 de luni, cu excepția cazului în care o legislație specială prevede o perioadă mai lungă. Excepție pot face bunurile vândute la preț redus (deteriorate, folosite, incomplete etc.). - Aceste caracteristici sunt întotdeauna indicate pe bunuri; în caz contrar, bunurile sunt considerate ca fiind noi, nedeteriorate și complete). În cazul în care bunurile sunt la mâna a doua, Allocacoc s.r.o. nu răspunde pentru defectele corespunzătoare gradului de utilizare sau de uzură pe care bunurile îl aveau în momentul în care au fost preluate de către cumpărător, iar drepturile de răspundere pentru defectele bunurilor se prescriu dacă nu sunt exercitate în termen de 12 luni de la data acceptării bunurilor de către cumpărător. Allocacoc s.r.o. va indica această perioadă în documentul de vânzare al articolului și într-un mod suficient de vizibil pe bunurile oferite și în confirmarea comenzii. În cazul bunurilor vândute la un preț mai mic din cauza unor defecte sau incompletitudini, garanția nu acoperă defectele pentru care a fost convenit prețul mai mic.

Allocacoc SRL poate prelungi această perioadă legală. Durata perioadei de garanție este întotdeauna indicată pe cardul de garanție (în coloana de garanție). Perioada de garanție este formată din perioada legală (24 de luni) și orice perioadă de garanție extinsă. Perioada de garanție se prelungește cu perioada de revendicare a bunurilor. Revendicările de răspundere pentru defecte ale bunurilor pentru care se aplică perioada de garanție se prescriu dacă nu au fost exercitate în perioada de garanție. În cazul unei prelungiri a perioadei, reclamațiile sunt reglementate exclusiv de prezentul regulament privind reclamațiile.

3. Termenii și condițiile de garantare

I. Cumpărătorul este sfătuit să verifice starea transportului (numărul de colete, caracterul complet al benzii, deteriorarea cutiei) cu transportatorul imediat după livrare, în conformitate cu nota de livrare anexată. Cumpărătorul are dreptul de a refuza să accepte un transport care nu este conform cu contractul de achiziție, de exemplu, pe motiv că transportul este incomplet sau deteriorat. În cazul în care cumpărătorul acceptă un astfel de transport deteriorat de la transportator, este necesar să descrie daunele în raportul de livrare al transportatorului.

II. Transportul incomplet sau deteriorat trebuie raportat imediat prin e-mail la adresa: complaint@cubenest.eu, trebuie întocmit un raport de daune împreună cu transportatorul și trimis vânzătorului prin e-mail sau prin poștă, fără întârzieri nejustificate. Reclamațiile suplimentare pentru expediere incompletă sau daune exterioare expedierii nu îl privează pe cumpărător de dreptul de a revendica articolul, dar oferă posibilitatea ca Allocacoc SRL să demonstreze că nu există o încălcare a contractului de vânzare-cumpărare.

III. Cumpărătorul poate revendica bunurile personal la sediul vânzătorului sau le poate trimite prin poștă la adresa Allocacoc s.r.o., Kulkova 8, Brno 615 00, Republica Cehă.

IV. Cumpărătorul poate trimite bunurile defecte la sediul Vânzătorului pentru a fi revendicate de către serviciul de curierat, bunurile care urmează să fie revendicate trebuie să fie bine asigurate împotriva deteriorării în timpul transportului, pachetul trebuie să fie marcat în mod clar "RECLAMAȚIUNE" și să conțină: bunurile revendicate (inclusiv accesoriile complete), se recomandă să se anexeze o copie a documentului de cumpărare, o descriere detaliată a defectului și suficiente date de contact ale Cumpărătorului (în special adresa de retur și numărul de telefon). Fără acestea, este imposibil să se identifice originea și defectul bunurilor. Această procedură este recomandată și cumpărătorului-consumator, cu excepția cazului în care acesta dovedește și demonstrează contrariul. De asemenea, vă recomandăm să alegeți metoda dorită de tratare a reclamațiilor (a se vedea mai jos).

V. Cumpărătorul-consumator trebuie să dovedească valabilitatea garanției prin prezentarea documentului de achiziție, dacă bunurile au fost revendicate în trecut, acesta trebuie să prezinte și dovada de revendicare. Documentul de achiziție (documentul de achiziție sau documentul de revendicare) trebuie să poarte același număr de serie ca și produsul revendicat (în cazul în care produsul are un număr de serie). Această procedură este recomandată și pentru cumpărătorul-consumator, cu excepția cazului în care acesta dovedește și demonstrează contrariul.

VI. Allocacoc s.r.o. nu garantează compatibilitatea deplină a pieselor vândute cu alte piese care nu au fost aprobate de personalul Allocacoc s.r.o. și nici cu aplicații software a căror funcționalitate nu a fost solicitată în mod expres de către Cumpărător în comanda scrisă, cu excepția cazului în care o astfel de compatibilitate este uzuală pentru bunuri similare și dacă Allocacoc s.r.o. nu a indicat în mod expres pe bunuri că acestea sunt doar compatibile sau incompatibile cu lista specificată.

VII. Garanția nu acoperă defectele care rezultă din utilizarea unui software incorect sau defectuos, a unor consumabile incorecte sau a oricăror daune care rezultă din acestea, cu excepția cazului în care o astfel de utilizare nu este uzuală și a fost exclusă în instrucțiunile de utilizare care însoțesc produsul. În plus, garanția nu acoperă defectele cauzate de o funcționare incorectă, de o manipulare necorespunzătoare sau neadecvată, de o utilizare și instalare contrară manualului de instrucțiuni sau de daune cauzate de efectele supratensiunilor (de exemplu, fulgere), cu excepția abaterilor normale.

VIII. Ruperea sigiliului de protecție, a autocolantului informativ sau a numărului de serie expune cumpărătorul la respingerea cererii de despăgubire, cu excepția cazului în care deteriorarea are loc în timpul utilizării normale. Sigiliile și numerele de serie fac parte integrantă din produs și nu restricționează în niciun fel dreptul Clientului de a utiliza și manipula bunurile în întreaga lor măsură. În plus, garanția nu acoperă daunele cauzate de (în cazul în care o astfel de activitate nu este normală și, cu toate acestea, nu este interzisă de instrucțiunile de utilizare anexate)
deteriorarea mecanică a bunurilor,
supratensiuni electrice (componente sau plăci de circuite vizibil arse), cu excepția abaterilor normale,
utilizarea bunurilor în condiții care nu corespund temperaturii, prafului, umidității, influențelor chimice și mecanice ale mediului direct prevăzute de vânzător sau de producător,
instalarea, manipularea, exploatarea sau neglijarea necorespunzătoare a bunurilor,
în cazul în care bunurile sau orice parte a acestora au fost deteriorate de un virus informatic,
în cazul în care defectul se manifestă exclusiv prin software pentru care clientul nu poate demonstra mijloacele legale de achiziție sau prin utilizarea de software și consumabile neautorizate,
bunurile au fost deteriorate de o sarcină excesivă sau de o utilizare contrară condițiilor specificate în documentație sau în politicile generale,
manipularea sau modificarea necorespunzătoare a parametrilor,
bunurile au fost modificate de către client (vopsite, îndoite etc.), în cazul în care defectul este rezultatul unei astfel de modificări,
bunurile au fost deteriorate de elemente ale naturii sau de forță majoră.
Aceste limitări nu se aplică în cazul în care caracteristicile bunurilor care contravin condițiilor de mai sus au fost convenite în mod expres între cumpărător și Allocacoc s.r.o., schimbate sau declarate de către vânzător, sau pot fi așteptate datorită publicității sau utilizării obișnuite a bunurilor.

IX. În cazul în care bunurile sunt software, garanția se aplică exclusiv la lizibilitatea fizică a suportului (suportul nu trebuie să fie zgâriat, etc.). Prin îndepărtarea mijloacelor de protecție (folie, sigiliu, deschiderea plicului etc.), cumpărătorul devine un utilizator autorizat al produsului software și acceptă contractul de licență al producătorului de software; în cazul conținutului digital, acest lucru are loc deja prin descărcarea propriu-zisă. Acest lucru nu se aplică în caz de conflict cu contractul de achiziție (a se vedea mai jos).

X. Mărfurile prezentate pentru reclamație se verifică numai în ceea ce privește defectul indicat de cumpărător (pe formularul de reclamație, pe fișa de descriere a defectului anexată). Vă recomandăm să indicați defectul în scris.

XI. În cazul în care tehnicianul stabilește că cauza problemelor nu este produsul reclamat (de exemplu, un computer), ci instalarea incorectă a unui software (sistem de operare, program antivirus), dacă datele au fost corupte de comportamentul incorect al unei aplicații (de exemplu, jocuri, virus) care nu a fost furnizată de către vânzător sau dacă datele au fost corupte de către cumpărător sau de către o terță parte, reclamația va fi respinsă. În cazul în care cumpărătorul este de acord să plătească pentru reparație, reparația va fi taxată în conformitate cu lista de prețuri în vigoare. Înainte de efectuarea reparației taxabile, cumpărătorul este informat cu privire la prețul reparației, la domeniul de aplicare al acesteia și la timpul necesar pentru efectuarea ei. O reparație taxabilă poate fi efectuată numai după consimțământul expres al Cumpărătorului (sau pe baza unui contract de service încheiat), realizat după informarea în conformitate cu fraza anterioară.

XII. Atunci când predă un sistem informatic sau un dispozitiv de stocare a datelor pentru reparații, Cumpărătorul este sfătuit să se asigure că se face o copie de rezervă adecvată a datelor necesare și să prevină o eventuală utilizare abuzivă sau deteriorare. Allocacoc Ltd. nu este răspunzătoare pentru orice pierdere, deteriorare sau utilizare necorespunzătoare a datelor stocate pe dispozitivele de stocare a datelor din sistemul informatic.

XIII. Dispozitivele de stocare a datelor sunt dispozitive a căror rată de defecțiune este un fenomen obiectiv, cu o natură aleatorie a apariției defecțiunilor. Allocacoc s.r.o. atrage atenția cumpărătorului asupra acestui fapt și recomandă realizarea sistematică a unei copii de siguranță a datelor utilizatorului pe un dispozitiv adecvat (de exemplu, ZIP, CD). Cu toate acestea, acest avertisment nu limitează garanția.

XIV. Allocacoc s.r.o. își rezervă dreptul de a refuza bunurile pentru valorificare în cazul în care bunurile și/sau componentele acestora sunt contaminate sau nu îndeplinesc cerințele de bază pentru o prezentare sigură din punct de vedere igienic a bunurilor pentru valorificare, cu excepția cazului în care contaminarea este normală.

4.Tratarea plângerii

În cazul în care Cumpărătorul este un consumator, Allocacoc SRL va lua imediat o decizie cu privire la reclamație, în cazurile complexe în termen de trei zile lucrătoare.Această perioadă nu include timpul rezonabil în funcție de tipul de produs sau serviciu necesar pentru o evaluare profesională a defectului. Allocacoc s.r.o. va soluționa reclamația, inclusiv eliminarea defectului, fără întârzieri nejustificate, cel târziu în termen de 30 de zile de la data reclamației. Perioada de 30 de zile poate fi prelungită după depunerea reclamației prin acord cu consumatorul; o astfel de prelungire nu poate fi nedeterminată sau nejustificat de lungă. După expirarea acestui termen, se consideră că viciul a existat efectiv, iar consumatorul are aceleași drepturi ca și în cazul în care viciul nu a putut fi remediat. Acest termen nu este obligatoriu pentru cumpărătorul-antreprenor, caz în care reclamația trebuie rezolvată în termen de 40 de zile de la data reclamației.

Allocacoc s.r.o. va elibera Cumpărătorului-Consumator o confirmare scrisă cu privire la data la care a fost depusă reclamația, care este conținutul acesteia, ce metodă de soluționare a reclamației este necesară, prin e-mail imediat după primirea reclamației (în cazul reclamației personale se trimite imediat); precum și o confirmare a datei și metodei de soluționare a reclamației, inclusiv confirmarea remedierii și a duratei reclamației sau justificarea respingerii reclamației.

Cumpărătorul are dreptul la rambursarea cheltuielilor necesare (în special a cheltuielilor de transport plătite de cumpărător la trimiterea bunurilor revendicate) suportate în legătură cu exercitarea drepturilor legitime în temeiul răspunderii pentru viciu (vă recomandăm să solicitați acest lucru în termen de cel mult 30 de zile de la soluționarea reclamației - termenul legal rămâne neafectat) și care au fost suportate efectiv și efectiv. În cazul retragerii din contract din cauza unui defect al bunurilor, consumatorul are dreptul, de asemenea, la rambursarea costurilor aferente acestei retrageri.

Perioada de garanție se prelungește cu durata reclamației în urma soluționării unei reclamații justificate. În cazul unei reclamații nejustificate, perioada de garanție nu se prelungește. În cazul în care reclamația este soluționată în termenul legal de garanție prin înlocuirea bunurilor cu bunuri noi, perioada de garanție se prelungește cu durata reclamației. Durata reclamației se calculează din ziua următoare depunerii reclamației până la data soluționării reclamației, și anume data la care cumpărătorul era obligat să accepte bunurile. Clientul va fi informat despre soluționarea reclamației prin e-mail, pe care îl va fi indicat deja în momentul achiziției.

După soluționarea reclamației, Allocacoc s.r.o. va notifica Cumpărătorul despre finalizarea reclamației prin telefon, SMS sau e-mail.În cazul în care bunurile au fost trimise printr-un serviciu de transport, acestea vor fi trimise automat la adresa Cumpărătorului după procesare.

În cazul în care bunurile revendicate nu sunt ridicate în termen de o lună de la expirarea termenului în care ar fi trebuit să fie făcută reclamația, iar dacă aceasta este făcută mai târziu, în termen de o lună de la notificarea reclamației (adică, în mod normal, în termen de 60 de zile de la data reclamației), Allocacoc are dreptul de a percepe suma de depozitare la emiterea reclamației.

Prezenta procedură de revendicare este valabilă începând cu 1 ianuarie 2022.

Login

Parola uitată

Preferințe de confidențialitate

Utilizăm module cookie pentru a îmbunătăți vizita dvs. pe acest site, pentru a analiza performanța acestuia și pentru a colecta date despre utilizarea sa. În acest scop, este posibil să folosim instrumente și servicii ale unor terțe părți, iar datele colectate pot fi transferate către parteneri din UE, SUA sau alte țări. Făcând clic pe "Acceptă toate modulele cookie", vă dați acordul pentru această prelucrare. Puteți găsi informații detaliate mai jos sau vă puteți modifica preferințele.

Politica de confidențialitate

Arată detaliile
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Login

Parola uitată

Produsul a fost adăugat în coș
Continuă cumpărarea Comandă